Friday, March 15, 2013

Beauty & Makeup Haul + vidéo

Here's some of the beauty and makeup products I've been buying this past few weeks. I love reading posts like this so I thought it would be great to share my little haul as well. 


Makeup:
- Essence Stay Matte lip cream in Velvet Rose & Smooth Berry
-Catrice Made To Stay Long Lasting eyeshadow in 'Lord of the Blings'
- L'oréal Voluminous Carbon Black
- Real Technique Core Collection 
- Maybelline The Falsies Flared
-Essence I ♥Extreme mascara
-Essence I ♥ Punk jumbo liner
- Essence eyeshadow brushes


Beauty:
- Kruidvat eye make-up oil remover pads 
- Formula 10.0.6 Best Face Forward cleanser
- Formula 10.0.6 So Totally Clean lotion
- Kruidvat Beauty Oil (Bio Oil DUPE)
- Bio Oil (feelunique)


French video !


XO,MARILOU

13 comments:

  1. So happy to see the feelunique have bio oil, i've been looking for it for so long! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yessss it is and it is cheaper than in actual stores :D run run run

      Delete
  2. Ah your language is so beautiful! Great products, I love those real techniques brushes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, I do have a bit of a Belgian accent though :-) I love them too! xx

      Delete
  3. J'adore tes achats! Et tes vidéos, je suis carrément fan!

    ReplyDelete
  4. Coucou Marilou,

    Super vidéo :-) j ai également acheté la bio oil dernièrement. Je me réjouis de la commencer. Je termine un produit avant.... Par contre en Suisse elle s appelle bi oil, c est exactement la même composition, le même packaging et tout. Au début, j'ai eu un gros doute mais oui c'est bien celle là!!!!
    Ce make up et les ongles néon comme ça te vont trop bien!

    Bonne soirée

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci :D Oui j'ai entendu dire que en France elle va s'appeler la beauty oil suite à une loi interdisant de promouvoir un produit sous le nom de "bio" alors qu'il n'en est pas vraiment un!

      Delete
  5. I have those lip creams and I really love them :)

    http://lifeisbetterincolour.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. oui je pense qu en suisse c'est la même chose mais du coup au début, je n'osais pas l'acheter!!!! J'ai failli tomber à côté d'un super produit!!!

    ReplyDelete
  7. bonjour,

    pour ton info tu peux aussi trouver la bio oil dans les anciens magasins équiform pour un peu moins de 20euros.

    ReplyDelete