Tuesday, December 18, 2012

My favourite nail polish at the moment ♥

I have been OBSESSED with anything baby pink lately. Especially lipstick and nails. My favourite baby pink colour has to be China Glaze Something Sweet. It's the perfect pink shade for me and it's not a nude which I like. I wanted a  "in your face"baby pink and this fulfilled my expectations. The texture is super duper creamy and easy to apply. Three coats were perfect for me so I didn't get any nasty streak. 

Dernièrement je suis obsédée avec tout ce qui est baby pink. Vernis et lipstick en particulier.
Alors que je suis en train de construire mon armée de lipstick rose petit à petit, j'ai retrouvé ce vernis China Glaze que j'ai depuis longtemps et qui trainais dans ma vernis-thèque. Il s'avère que c'est LE rose parfait par excellence, je l'adore et je n'ai pas arrêter de le porter. Il est crémeux à souhaiter et hyper facile à appliquer. J'applique tout de même les 3 couches habituelles pour éviter les strilles disgracieuses. (iiik))


Toodles :)

Marilou 

4 comments: