Wednesday, December 12, 2012

It feels like Christmas before Christmas...

I was really happy to receive a special package by mail today!
It really feels like Christmas before Christmas as I have been spoiled by Planet Parfum with a special treat. I got many perfume samples, an OPI nail polish and the Lady Gaga Fame perfume! 
How sweet! I can't wait to show you guys everything :) 

J'étais super contente de découvrir un petit paquet spécial Noël de la part de Planet Parfum tout à l'heure en rentrant chez moi. Ca sent Noël avant l'heure à plein nez!  J'ai reçu un vernis OPI, le parfum Lady Gaga Fame et pleins d'échantillons de parfums.
J'ai hâte de tout tester et de vous en parler bientôt!



Thank you PURE & Planet Parfum for this early Christmas prezzie! 
Merci à PURE & Planet Parfum pour cette surprise pré-Noël!

Toodles,

Marilou 

2 comments:

  1. Chanceuse, deja le parfum cest une tuerie:
    Bisous.

    ReplyDelete
  2. J'entends beaucoup parler de Fame, j'ai hâte de savoir ce que tu en penses!

    ReplyDelete